پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

110000 تومان


جلادی از نسل عمر سعد در عراق
نوشته شده در جمعه 11 ارديبهشت 1394
بازدید : 212
نویسنده : مدیرعامل
 
 
 
مروری بر زندگی دیکتاتور بعثی عراق
جلادی از نسل عمر سعد در عراق+تصاویر

نام دیکتاتورهایی چون صدام حسین، ژوزف استالین، آدولف هیتلر، موسیلینی و آریل شارون بابت قساوت و جنایاتشان برای همیشه در قلب تاریخ ثبت خواهد ماند.

خبرگزاری فارس: جلادی از نسل عمر سعد در عراق+تصاویر
 

سایت فرهنگ نیوز نوشت: «لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهادٌ وَ مِنْ فَوْقِهِمْ غَواشٍ وَ کذلِک نَجْزِی الظَّالِمینَ» برای آنان بستری از دوزخ و برفرازشان پوشش هایی از آتش است و ما این گونه ستمکاران را پاداش می دهیم. سوره اعراف آیه 46.

28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون خوار ترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.

صدام حسین عبدالمجید در خانواده ای تهیدست در تکریت متولد شد

صدام حسین نهایتا و پس سال ها انزوا به واسطه حمله اش به کویت در سال 2003 و به بهانه مقابله با سلاح های کشتار جمعی رژیم بعث در حمله ی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی از قدرت ساقط شد. اکتشاف محل اختفای وی و سپس محاکمه پی در پی دیکتاتور مخلوع عراق نهایتا به اعدام وی در سی ام دسامبر 2006 منجر شد، مرگی که جهانی را از وجود لوث چنین جنایتکاری پاک نمود، اگرچه پیامدهای عاطفی، اقتصادی و امنیتی اقدامات این دیکتاتور هم چنان در مناطقی از خاورمیانه پابرجا مانده است.

 

 
 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبارسیاسی , ,